saheleaftab saheleaftab .

saheleaftab

اقامت ساده در پرتغال با ويزا طلايي

اقامت ساده در پرتغال با ويزا طلايي

هر چند سرمايه گذاري در كشورهاي اروپايي و بخصوص كشور هاي حوزه اتحاديه اروپا به صورت كلي سود آور و جذاب است اما نگاهي به رشد اقتصادي، امنيت، رفاه اجتماعي و هزينه هاي زندگي و تسهيلاتي كه به سرمايه گذار ارائه مي شود براي انتخاب محل سرمايه گذاري بايد در اولويت هر سرمايه گذار باشد و بدون ترديد اگر اولويت بندي موارد توضيح داده شده به همراه سهولت اخذ اقامت، رفتار و شرايط اجتماعي و غيره باشد، پرتغال به يكي از جذاب ترين كشورها براي سرمايه گذاري تبديل مي شود. جذاب تر زماني است كه سرمايه گذار با شرايط اقامت طلايي پرتغال امتياز اقامت پرتغال را به دست بياورد.

اقامت طلايي پرتغال بر خلاف بسياري ديگر از كشورهاي توسعه يافته اروپا با هزينه مناسب اعطا مي شود. در گلدن ويزا پرتغال حتي با مبلغ سرمايه گذاري 350 هزار يورو نيز مي توانيد اقامت پرتغال را به دست بياوريد. اقامت طلايي به اقامتي اطلاق مي شود كه در كوتاه ترين زمان صادر مي شود و محدوديت هاي ساير روش هاي اقامتي مانند انتظار طولاني، نياز به دانش زبان، نياز به داشتن تملك مالي و غيره را ندارد و در ضمن از مزاياي اقامت در پرتغال نيز مانند استفاده از خدمات درماني و رفاه اجتماعي، تحصيل رايگان، امكان كار و سرمايه گذاري بيشتر و اخذ اقامت براي فرزندان و خانواده درجه استفاده خواهد كرد.

بر اساس قانون اقامت طلايي پرتغال سرمايه گذار روش هاي مختلفي براي سرمايه گذاري پيش رو دارد. مثل خريد سهام، ورود سرمايه و يا سرمايه گذاري در حوزه هاي تعريف شده در پرتغال و مهم تر از همه سرمايه گذاري در املاك پرتغال. در بين اين روش ها خريد ملك در پرتغال بهترين راه براي اخذ اقامت پرتغال با قانون طلايي است. در اين روش فرد مي تواند يا با خريد ملك به ارزش حداقل 500 هزار يورو در هر منطقه اي از پرتغال بلافاصله شرايط اقامت با ويزا طلايي پرتغال را داشته باشد و يا با خريد ملك يا املاك فرسوده بالاي 30 سال ساخت در پرتغال كه نياز به بازسازي دارد اقامت پرتغال را با ويزا طلايي پرتغال به دست بياورد.

نكته قابل توجه در اقامت طلايي پرتغال اين است كه ملك همواره سودآور و مطمئن است و امكان مالكيت صد در صدي را به مالك خارجي مي دهد. در همان ابتدا اقامت دو ساله براي فرد صادر مي شود و هر بار براي دو سال ديگر امكان تمديد دارد و در صورتيكه تمايل به اخذ اقامت دائم پرتغال را داشته باشيد مي توانيد بعد از 5 سال با حفظ ملك خريداري شده و اقامت حداقل 180 روز در سال در پرتغال، براي اقامت دائم پرتغال هم درخواست دهيد.

فرزندان زير 18 سال و در صورتيكه در حال تحصيل باشند حتي فرزندان بالاي 18 سال، همسر و پدر و مادر نيز مشمول اخذ اقامت طلايي پرتغال در اين روش مي شوند. به ياد داشته باشيد كه براي اخذ اقامت پرتغال نيازي نيست الزاما در پرتغال ساكن باشيد و تنها 7 روز در سال اين هم براي انجام امور اداري كفايت مي كند.

براي به دست آوردن شرايط اقامت طلايي كافي است ملك خود را انتخاب، خريداري و سرمايه گذاري خود را اثبات كنيد و در كمتر از دو ماه اقامت طلايي پرتغال را در دستان خود و خانواده تان ببينيد. با اين اقامت بدون محدوديت در اروپا سفر كنيد، بعد از 5 سال اقامت دائم پرتغال را اخذ كنيد و بعد از 6 سال شهروند پرتغال شويد و با دريافت پاسپورت پرتغال به بسياري از كشورهاي جهان به راحتي سفر كنيد. براي اخذ اقامت طلايي پرتغال حداقل بايد 25 سال سن داشته باشيد اما حداكثر سني براي شما تعريف نشده و با هر سن ديگري مي توانيد براي اخذ ويزا طلايي پرتغال اقدام كنيد.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۱۱:۱۵ توسط:saheleaftab موضوع: نظرات (0)

با قانون اقامت طلايي اسپانيا آشنايي داريد؟

با قانون اقامت طلايي اسپانيا آشنايي داريد؟

آيا با قانون اقامت طلايي اسپانيا كه در سال هاي اخير بسيار پر طرفدار بوده است آشنايي داريد؟ آيا مي دانيد كه به راحتي و در كمتر از چند ماه مي توانيد به آسان ترين روش اقامت اسپانيا را به دست بياوريد؟

يكي از قوانين بسيار جذاب اقامتي اسپانيا قانون اقامت طلايي اسپانيا يا گلدن ويزا اسپانيا است. طبق اين قانون كه نوعي افرادي كه در اسپانيا سرمايه گذاري كنند به شرط اينكه حداقل هاي تعريف شده در قوانين اين كشور را رعايت كنند مي توانند اقامت دائم اسپانيا را براي خوود و خانواده درجه يك خود به دست بياورند. بنابراين گلدن ويزا يا ويزا طلايي نوعي ويزا سرمايه گذاري است كه به سرمايه گذاران اجازه مي دهد ضمن سرمايه گذاري با سودي عالي در يكي از برترين كشورهاي اقتصادي دنيا، اقامت اسپانيا را نيز به دست آورده و در يك كشور مدرن، جذاب و با شرايط آب و هوايي و رفاه اجتماعي بسيار بالا ساكن شده و اقامت داشته باشند.

روش هاي مختلفي براي اخذ اقامت طلايي اسپانيا در قوانين مهاجرتي اسپانيا ديده شده است. به عنوان مثال سرمايه گذاران مي توانند با شراكت در پروژه هاي اقتصاديف خريد سهام، ورود سرمايه در كشور اسپانيا، سرمايه گذاري در امور فرهنگي و خدماتي و غيره در اسپانيا سرمايه گذاري كنند و اقامت اسپانيا را به دست بياورند. اما ترديدي نيست كه برترين روش اخذ اقامت طلايي اسپانيا، روش خريد ملك در اسپانيا است.

با خريد ملك در اسپانيا بر خلاف روش هاي ديگر كه حداقل 1 ميليون يورو نياز به سرمايه گذاري دارد، سرمايه گذار مي تواند با حدود 500 هزار يورو خريد ملك در اسپانيا اقامت دائم اين كشور را به دست بياورد.

قانون اقامت طلايي با خريد ملك در اسپانيا از سال 2013 تدوين و اجرايي شده و تاكنون هزاران نفر در اين طرح اقامت دائم اسپانيا را اخذ كرده اند. در اين روش فرد با خريد يك تا چند ملك كه ممكن است تجاري و يا مسكوني باشد اثبات مي كند كه در اسپانيا سرمايه گذاري كرده و در كمتر از دو ماه اقامت اوليه خود را كه يك اقامت دو ساله است به دست مي آورد. اين اقامت تا زماني كه سرمايه گذاري همچنان به قوت خود در اسپانيا باقي باشد، هر دو سال تمديد مي شود ولي سرمايه گذار مي تواند بعد از 5 سال براي دريافت اقامت دائم اسپانيا درخواست بدهد.

اقامت دائم اسپانيا با استفاده از طرح ويزا طلايي اسپانيا شامل خانواده درجه يك سرمايه گذار نيز مي شود. بر اين اساس همسر، فرزندان زير 18 سال و حتي در صورت داشتن تمكن مالي پدر و مادر نيز مي توانند اقامت اسپانيا را به دست بياورند. جذاب تر اينكه اصلا براي دريافت اقامت اسپانيا الزامي براي سكونت در اسپانيا نداريد و تنها با هفت روز حضور در هر سال در اسپانيا مي توانيد اقامت اسپانيا را به دست بياوريد و مرتبا تمديد كنيد هر چند اخذ شهروندي و يا اقامت دائم اسپانيا مشروط به حضور حداقل 183 روز در سال در اسپانيا مي باشد.

چه موقع مي توانيد پاسپورت اسپانيا را به دست بياوريد؟ در واقع اخذ شهروندي اسپانيا نياز به مداومت در سرمايه گذاري براي حداقل 10 سال و داشتن اقامت دائم اسپانيا براي 5 سال دارد. بنابراين به محض دريافت شهروندي اسپانيا براي پاسپورت اسپانيا نيز مي توانيد اقدام كنيد و به اغلب كشورهاي جهان بدون محدوديت رفت و آمد داشته باشيد.

اخذ اقامت طلايي اسپانيا با خريد ملك به ارزش حداقل 500 هزار يورو يكي از راحت ترين راه هاي اقامتي در اسپانيا است. سرمايه گذاران در اين طرح ضمن اقامت اسپانيا مي توانند بدون محدوديت در اسپانيا كار كنند، تحصيل كنند و از خدمات رفاهي و اجتماعي درجه يك اين كشور نيز بهره مند شوند.

 

 


برچسب: با قانون اقامت طلايي اسپانيا آشنايي داريد؟،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۱۰:۳۷ توسط:saheleaftab موضوع: نظرات (0)

مزاياي خريد ملك در اسپانيا:

جذابيت خريد ملك در اسپانيا

كشور پادشاهي اسپانيا يكي از بزرگ ترين كشورهاي عضو اتحاديه اروپا و منطقه شينگن است كه به دليل داشتن موهبت هاي فراوان گردشگري، تاريخي، فرهنگي و اجتماعي به يكي از محبوب ترين مناطق دنيا براي گردشگري نيز تبديل شده است. مزيد بر اين مزايا مي توان شرايط آب و هوايي متنوع و مطلوب و اين كشور، دانشگاه هاي بسيار شناخته شده و طراز اول، رفاه و شرايط عالي براي زندگي و مردم صميمي و دوست داشتني و با فرهنگ و اصالت آن را نيز افزود.

طبيعي است كه در چنين كشوري مهاجران زيادي تمايل به اقامت داشته باشند. با اين وجود طبق قوانين كشور اسپانيا روش هاي متفاوتي براي اخذ اقامت اسپانيا در نظر گرفته شده است. روش اقامت تحصيلي، اقامت كاري، اقامت از طريق توليد، اقامت از طريق تمكن مالي و اقامت از طريق سرمايه گذاري از مهم ترين روش هاي اخذ اقامت اسپانيا هستند.

روش سرمايه گذاري در اسپانيا به دليل اينكه مشمول اخذ اقامت طلايي يا اقامت گلدن ويزا اسپانيا مي شود شهرت و محبوبيت ديگري دارد. در روش هاي سرمايه گذاري هم روش خريد ملك به دليل هزينه مقرون به صرفه تر و شرايط بسيار ساده تر و مناسب تر از همه بيشتر طرفدار دارد. جالب است بدانيد كه بر خلاف بسياري از كشورهاي پيشرفته ديگر اروپايي تنها با خريد ملك به ارزش 500 هزار يورو مي توانيد اقامت دائم اسپانيا را به دست بياوريد. اين هزينه حتي لازم نيست تنها براي خريد يك ملك انجام شود و ميزان سرمايه گذاري اهميت دارد.

سال هاي اخير اسپانيا را مي توان موفق ترين كشورها در اخذ سرمايه خارجي در زمينه ملك دانست. در واقع در اين سال ها اغلب افرادي كه به دنبال اقامت اروپا بوده اند سرمايه گذاري و خريد ملك در اسپانيا را انتخاب كرده اند. به خوبي مي دانيد كه روش اقامت طلايي اسپانيا از جمله روش هايي است كه در ديگر كشورهاي اروپايي نيز بعضا وجود دارد اما چرا اقامت ويزاي طلايي اسپانيا با خريد ملك تا اين ميزان محبوب شده است.

مزاياي خريد ملك در اسپانيا:

-         در درجه اول فردي كه سرمايه گذاري مي كند مي تواند اقامت طلايي اسپانيا را به دست بياورد. در اين روش در كمتر از چند ماه اقامت فرد قطعي مي شود و هيچ نياز و يا الزامي هم ندارد كه زبان اسپانيايي يا انگليسي بداند، تمكن مالي داشته باشد ( مشروط به اينكه حداقل 500 هزار يورو هزينه كرده باشد)، در انتظار نوبت باشد و يا غيره

-         با خريد ملك در اسپانيا فرد مي تواند به غير از خودش براي خانواده درجه يك خود يعني فرزندان زير 18 سال و همسر خود هم اقامت دائم اسپانيا را دريافت كند.

-         در صورت داشتن تمكن مالي فرد مي تواند براي پدر و مادر خود و يا پدر و مادر همسرش نيز اقامت اسپانيا را با خريد ملك دريافت كند.

-         اقامت اوليه بلافاصله بعد از خريد ملك در اسپانيا به سرمايه گذار و خانواده اش براي دو سال اعطا مي شود و بعد از دو سال هر بار براي همين ميزان مدت اين اقامت قابل تمديد است.

-         بعد از 5 سال سرمايه گذار در ملك در اسپانيا مي تواند درخواست اقامت دائم براي اسپانيا بدهد.

-         بعد از 5 سال از اقامت دائم اسپانيا يعني حدود 10 سال اقامت در صورتيكه فرد سو پيشينه نداشته باشد، مدت زمان حداقلي را در اسپانيا زندگي كرده باشد . زبان و فرهنگ اسپانيا را تا حدود قابل قبولي بداند مي تواند شهروندي اسپانيا را نيز دريافت كند.

-         با اقامت در اسپانيا از طريق خريد ملك مي توانيد حساب بانكي بين المللي باز كنيد.

-         اقامت در اسپانيا با خريد ملك از همان ابتدا به اين مفهوم است كه شما مي توانيد آزادانه و بدون محدوديت در كشورهاي عضور شينگن رفت و آمد داشته باشد.

-          با اخذ اقامت دائم و شهروندي اسپانيا مي توانيد پاسپورت اسپانيا را دريافت كنيد و به اغلب كشورهاي دنيا بدون نياز به ويزا سفر كنيد.

و البته ده ها مزيت ديگر كه تنها با خريد ملك در اسپانيا و اخذ اقامت دائم اسپانيا از طريق خريد ملك يا گلدن ويزا اسپانيا مي توانيد اين شرايط را براي خود به ارمغان بياوريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۵۷:۴۴ توسط:saheleaftab موضوع: نظرات (0)

اجاره يا خريد ملك در پرتغال

اجاره يا خريد ملك در پرتغال

پرتغال در چند سال گذشته به كانون توجه بسياري از سرمايه گذاري ها تبديل شده است و در اين بين سرمايه گذاري بر روي حوزه املاك و مستغلات در پرتغال بخصوص با توجه به قانون اقامت طلايي يا همان ويزا طلايي پرتغال بيشتر مورد توجه بوده است.

در اين بين برخي روش سرمايه گذاري در پرتغال را با خريد ملك انجام مي دهند اما برخي نيز بر روي اجازه ملك تمركز دارند. البته اجاره كردن ملك در پرتغال هميشه به منظور سرمايه گذاري در نظر گرفته نمي شود و قاعدتا با توجه به قانون سرمايه گذاري در پرتغال اعطا اقامت طلايي پرتغال نيز سرمايه گذار در اين حالت نمي شود. بنابراين در درجه اول بايد هدف سرمايه گذاري در املاك پرتغال مشخص شود و به زبان ساده تر اينكه آيا هدف اقامت در پرتغال است و يا داشتن مكاني براي كوتاه مدت.

با خريد ملك در پرتغال به ارزش حداقل  هزار يورو سرمايه گذار مي تواند اقامت طلايي پرتغال را براي خود و خانواده اش اخذ كند. همچنين مي تواند با خريد ملك فرسوده در پرتغال به ارزش حداقل 350 هزار يورو نيز به شرط اينكه ملك بيش از 30 سال عمر كرده باشد، اقامت طلايي پرتغال را به دست بياورد. اگر هدف اقامت پرتغال با خريد ملك در پرتغال و يا سرمايه گذاري در پرتغال باشد، خريد ملك بهترين انتخاب است. هر چند قاعدتا در اين روش به يك سرمايه اوليه نياز خواهيد داشت . هر چند در پرتغال وام هايي نيز براي خريد ملك در پرتغال و يا سرمايه گذاري در پرتغال ديده شده است اما معمولا اين وام ها به افراد خارج از اتحاديه اروپا از جمله ايراني ها كمتر تخصيص داده مي شود.

اما بسياري از افراد هدف خريد ملك ندارند. افرادي كه سرمايه لازم براي خريد ملك در پرتغال را ندارند، افرادي  كه اقامت تحصيلي پرتغال يا اقامت كاري پرتغال را به دست مي آورند و دنبال مكاني براي اقامت موقتي در پرتغال هستند و يا از اين طرق به دنبال اقامت دائم پرتغال هستند و همچنين افرادي كه به دلايل كوتاه مدت و يا با روش اقامت تمكن مالي قصد اقامت پرتغال را دارند ممكن است نياز به اجاره ملك در پرتغال دارد.   

اجاره ملك در پرتغال به مراتب كم هزينه تر از خريد ملك در پرتغال است. هر چند اغلب افرادي كه ملك خود را در پرتغال اجاره مي دهند ترجيح مي دهند كه ملك را در كوتاه مدت و  با هزينه بالا اجاره دهند و در واقع اين روش به يكي از روش هاي درآمد زايي بخصوص براي سرمايه گذاري تبديل شده است. بنابراين يك روش سرمايه گذاري در پرتغال مي تواند خريد ملك در پرتغال، بازسازي املاك فرسوده در پرتغال و يا ساخت ملك در پرتغال و اجاره دادن ملك به مسافران باشد. با توجه به توريستي بودن اغلب شهرهاي پرتغال روش اجاره ملك در پرتغال مي تواند بسيار درآمد زا باشد.

با توجه به استقبال زيادي كه براي خريد ملك در پرتغال شده است، قيمت املاك در پرتغال در سال هاي اخير رو به رشد بوده است. هر چند هنوز هم قيمت ملك در پرتغال به نسبت بسياري از كشورها، مقرون به صرفه تر است و به عنوان يك سرمايه گذاري مطمئن محسوب مي شود. حسن اساسي خريد ملك در پرتغال به غير از مزيت اخذ اقامت طلايي پرتغال اين است كه شما كاملا صاحب ملك خود خواهيد بود و نيازي به مشاركت خارجي نداريد و در ضمن در هر زمان نيز به راحتي مي توان ملك را به پول نقد تبديل و به هر منطقه اي از جهان انتقال داد.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۵۶:۵۹ توسط:saheleaftab موضوع: نظرات (0)

افزايش رتبه سايت بصورت طبيعي و قانوني

با پكيج هاي افزايش رتبه سايت خود را بصورت قانوني و طبيعي ارتقا دهيد .
همين امروز با شيك رنك شروع كنيد و وارد 10رديف آغازين گوگل شويد .
 
 
 
 
 
 
شيك رنك داراي نماد اعتماد الكترونيك و لوگوي ديجيتال
 
منبع: chicrank.com

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۰:۵۰ توسط:saheleaftab موضوع: نظرات (0)