saheleaftab saheleaftab .

saheleaftab

نحوه خرید ملک در پرتغال

نحوه خرید ملک در پرتغال

از سال 2013 به این طرف دولت پرتغال به افرادی که در این کشور ملک خریداری کنند اقامت طلایی پرتغال را تخصیص می دهد. مطابق با این قانون بسیاری از شرایط دشوار دیگر برای اخذ اقامت پرتغال برداشته یم شود و تنها شرط لازم برای دریافت اقامت فوری پرتغال خرید ملک در این کشور است.

منظور از شرایط دشوار این است که شما به زبان پرتغالی یا انگلیسی مسلط باشید، اجازه کار در پتغال نداشته باشید، نیاز به انتظار برای دریافت ویزا پرتغال داشته باشید، نتوانید برای همراهان و یا خانواده اقامت پرتغال را دریافت کنید و ده ها پیش شرط دیگر که البته در روش خرید ملک در پرتغال بدون نیاز به این موارد می توانید اقامت پرتغال را دریافت کنید.

قانون خرید ملک در پرتغال به این صورت است که فرد باید حداقل به اندازه 500000 یورو در کشور پرتغال ملک خریداری کند. ممکن است این میزان سرمایه برای خرید یک ملک و یا چند ملک پرداخت شود و مجموع سرمایه گذاری در نظر گرفته می شود. البته با هزینه کمتر نیز می تواند اقامت پرتغال با خرید ملک را به دست آورد. مثلا با خرید ملک در پرتغال به ارزش حداقل 350.000 یورو نیز اگر ملک بیش از 30 سال عمر کرده باشد نیز اقامت طلایی یا ویزا طلایی پرتغال را می توان دریافت کرد. با مبلغ کمتر اگر قصد داشته باشید که اقامت پرتغال را دریافت کنید باید شرایط تمکن مالی را نیز داشته باشید، به این مفهوم که باید بتوانید هزینه های زندگی خود و خانواده تان را نیز اثبات کنید که می توانید تامین کنید.

بزرگترین محاسن اقامت پرتغال با خرید ملک و یا روش اقامت طلایی پرتغال این است که فرد می تواند در کمتر از دو تا سه ماه اقامت پرتغال را هم برای خودش و هم برای خانواده اش دریافت کند. می تواند در پرتغال مشغول به کار شود و یا تحصیل خود و خانواده اش در این کشور رایگان باشد. همچنین خدمات رفاهی و درمانی رایگان و سفر بدون محدودیت در محدوده شینگن را تجربه کند. اقامت اولیه در این روش دو ساله است و هر بار نیز برای دو سال دیگر قابل تمدید است. بعد از 5 سال هم فرد می تواند اقامت دائم پرتغال را دریافت کند.

شرایط خرید ملک در پرتغال به این صورت است که سرمایه گذار می تواند خود و یا با همراهی یک وکیل خبره به کشور پرتغال سفر کند و یا با تعیین مشخصه های ملک خود این کار را به افرادی که به آنها اعتماد دارد واگذار کند. در تمامی مناطق پرتغال می تواند برای خرید ملک اقدام کرد. هر چند خرید ملک در لیسبون و یا خرید ملک در پورتو شهرت بیشتری دارد اما خرید ملک در مناطق ساحلی و یا دهکده های ماهیگیری و توریستی پرتغال هم با قیمت مناسب تر و هم شرایط بهتر نیز امکان پذیر است.

در هر صورت فرد باید ملک خود را به صورت حضوری و یا غیر حضوری انتخاب و قرارداد خزید ملک را امضا کند و در دفاتر اسناد رسمی این شرکت با واریز مبلغ توافق شده، قرارداد ملک در پرتغال را قطعی کند.

البته این کار قطعا نیاز به تخصص دارد که با حضور کارشناسان خبره و بین المللی ساحل آفتاب جایی برای نگرانی نیست و به صورت تضمینی می توانید در پرتغال ملک خریداری کنید. پس از آن با قطعی شدن سرمایه گذاری می توانید با ارائه اسناد خرید ملک در کمتر از دو تا سه ماه به راحتی اقامت فوری پرتغال را دریافت کنید و از یک زندگی رویایی در کشوری توسعه یافته لذت ببرید. هر چند ذکر این نکته نیز اهمیت دارد که برای دریافت اقامت پرتغال با خرید ملک در پرتغال نیازی نیست حتما در پرتغال حضور داشته باشید و زندگی کنید بلکه این اقامت بصورت غیر حضوری نیز برای شما تضمین شده است.

 

 

 

 


برچسب: نحوه خرید ملک در پرتغال،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۴۷:۳۵ توسط:saheleaftab موضوع: نظرات (0)