saheleaftab saheleaftab .

saheleaftab

با قانون اقامت طلایی اسپانیا آشنایی دارید؟

با قانون اقامت طلایی اسپانیا آشنایی دارید؟

آیا با قانون اقامت طلایی اسپانیا که در سال های اخیر بسیار پر طرفدار بوده است آشنایی دارید؟ آیا می دانید که به راحتی و در کمتر از چند ماه می توانید به آسان ترین روش اقامت اسپانیا را به دست بیاورید؟

یکی از قوانین بسیار جذاب اقامتی اسپانیا قانون اقامت طلایی اسپانیا یا گلدن ویزا اسپانیا است. طبق این قانون که نوعی افرادی که در اسپانیا سرمایه گذاری کنند به شرط اینکه حداقل های تعریف شده در قوانین این کشور را رعایت کنند می توانند اقامت دائم اسپانیا را برای خوود و خانواده درجه یک خود به دست بیاورند. بنابراین گلدن ویزا یا ویزا طلایی نوعی ویزا سرمایه گذاری است که به سرمایه گذاران اجازه می دهد ضمن سرمایه گذاری با سودی عالی در یکی از برترین کشورهای اقتصادی دنیا، اقامت اسپانیا را نیز به دست آورده و در یک کشور مدرن، جذاب و با شرایط آب و هوایی و رفاه اجتماعی بسیار بالا ساکن شده و اقامت داشته باشند.

روش های مختلفی برای اخذ اقامت طلایی اسپانیا در قوانین مهاجرتی اسپانیا دیده شده است. به عنوان مثال سرمایه گذاران می توانند با شراکت در پروژه های اقتصادیف خرید سهام، ورود سرمایه در کشور اسپانیا، سرمایه گذاری در امور فرهنگی و خدماتی و غیره در اسپانیا سرمایه گذاری کنند و اقامت اسپانیا را به دست بیاورند. اما تردیدی نیست که برترین روش اخذ اقامت طلایی اسپانیا، روش خرید ملک در اسپانیا است.

با خرید ملک در اسپانیا بر خلاف روش های دیگر که حداقل 1 میلیون یورو نیاز به سرمایه گذاری دارد، سرمایه گذار می تواند با حدود 500 هزار یورو خرید ملک در اسپانیا اقامت دائم این کشور را به دست بیاورد.

قانون اقامت طلایی با خرید ملک در اسپانیا از سال 2013 تدوین و اجرایی شده و تاکنون هزاران نفر در این طرح اقامت دائم اسپانیا را اخذ کرده اند. در این روش فرد با خرید یک تا چند ملک که ممکن است تجاری و یا مسکونی باشد اثبات می کند که در اسپانیا سرمایه گذاری کرده و در کمتر از دو ماه اقامت اولیه خود را که یک اقامت دو ساله است به دست می آورد. این اقامت تا زمانی که سرمایه گذاری همچنان به قوت خود در اسپانیا باقی باشد، هر دو سال تمدید می شود ولی سرمایه گذار می تواند بعد از 5 سال برای دریافت اقامت دائم اسپانیا درخواست بدهد.

اقامت دائم اسپانیا با استفاده از طرح ویزا طلایی اسپانیا شامل خانواده درجه یک سرمایه گذار نیز می شود. بر این اساس همسر، فرزندان زیر 18 سال و حتی در صورت داشتن تمکن مالی پدر و مادر نیز می توانند اقامت اسپانیا را به دست بیاورند. جذاب تر اینکه اصلا برای دریافت اقامت اسپانیا الزامی برای سکونت در اسپانیا ندارید و تنها با هفت روز حضور در هر سال در اسپانیا می توانید اقامت اسپانیا را به دست بیاورید و مرتبا تمدید کنید هر چند اخذ شهروندی و یا اقامت دائم اسپانیا مشروط به حضور حداقل 183 روز در سال در اسپانیا می باشد.

چه موقع می توانید پاسپورت اسپانیا را به دست بیاورید؟ در واقع اخذ شهروندی اسپانیا نیاز به مداومت در سرمایه گذاری برای حداقل 10 سال و داشتن اقامت دائم اسپانیا برای 5 سال دارد. بنابراین به محض دریافت شهروندی اسپانیا برای پاسپورت اسپانیا نیز می توانید اقدام کنید و به اغلب کشورهای جهان بدون محدودیت رفت و آمد داشته باشید.

اخذ اقامت طلایی اسپانیا با خرید ملک به ارزش حداقل 500 هزار یورو یکی از راحت ترین راه های اقامتی در اسپانیا است. سرمایه گذاران در این طرح ضمن اقامت اسپانیا می توانند بدون محدودیت در اسپانیا کار کنند، تحصیل کنند و از خدمات رفاهی و اجتماعی درجه یک این کشور نیز بهره مند شوند.

 

 


برچسب: با قانون اقامت طلایی اسپانیا آشنایی دارید؟،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۱۰:۳۷ توسط:saheleaftab موضوع: نظرات (0)