saheleaftab saheleaftab .

saheleaftab

مزایای خرید ملک در اسپانیا:

جذابیت خرید ملک در اسپانیا

کشور پادشاهی اسپانیا یکی از بزرگ ترین کشورهای عضو اتحادیه اروپا و منطقه شینگن است که به دلیل داشتن موهبت های فراوان گردشگری، تاریخی، فرهنگی و اجتماعی به یکی از محبوب ترین مناطق دنیا برای گردشگری نیز تبدیل شده است. مزید بر این مزایا می توان شرایط آب و هوایی متنوع و مطلوب و این کشور، دانشگاه های بسیار شناخته شده و طراز اول، رفاه و شرایط عالی برای زندگی و مردم صمیمی و دوست داشتنی و با فرهنگ و اصالت آن را نیز افزود.

طبیعی است که در چنین کشوری مهاجران زیادی تمایل به اقامت داشته باشند. با این وجود طبق قوانین کشور اسپانیا روش های متفاوتی برای اخذ اقامت اسپانیا در نظر گرفته شده است. روش اقامت تحصیلی، اقامت کاری، اقامت از طریق تولید، اقامت از طریق تمکن مالی و اقامت از طریق سرمایه گذاری از مهم ترین روش های اخذ اقامت اسپانیا هستند.

روش سرمایه گذاری در اسپانیا به دلیل اینکه مشمول اخذ اقامت طلایی یا اقامت گلدن ویزا اسپانیا می شود شهرت و محبوبیت دیگری دارد. در روش های سرمایه گذاری هم روش خرید ملک به دلیل هزینه مقرون به صرفه تر و شرایط بسیار ساده تر و مناسب تر از همه بیشتر طرفدار دارد. جالب است بدانید که بر خلاف بسیاری از کشورهای پیشرفته دیگر اروپایی تنها با خرید ملک به ارزش 500 هزار یورو می توانید اقامت دائم اسپانیا را به دست بیاورید. این هزینه حتی لازم نیست تنها برای خرید یک ملک انجام شود و میزان سرمایه گذاری اهمیت دارد.

سال های اخیر اسپانیا را می توان موفق ترین کشورها در اخذ سرمایه خارجی در زمینه ملک دانست. در واقع در این سال ها اغلب افرادی که به دنبال اقامت اروپا بوده اند سرمایه گذاری و خرید ملک در اسپانیا را انتخاب کرده اند. به خوبی می دانید که روش اقامت طلایی اسپانیا از جمله روش هایی است که در دیگر کشورهای اروپایی نیز بعضا وجود دارد اما چرا اقامت ویزای طلایی اسپانیا با خرید ملک تا این میزان محبوب شده است.

مزایای خرید ملک در اسپانیا:

-         در درجه اول فردی که سرمایه گذاری می کند می تواند اقامت طلایی اسپانیا را به دست بیاورد. در این روش در کمتر از چند ماه اقامت فرد قطعی می شود و هیچ نیاز و یا الزامی هم ندارد که زبان اسپانیایی یا انگلیسی بداند، تمکن مالی داشته باشد ( مشروط به اینکه حداقل 500 هزار یورو هزینه کرده باشد)، در انتظار نوبت باشد و یا غیره

-         با خرید ملک در اسپانیا فرد می تواند به غیر از خودش برای خانواده درجه یک خود یعنی فرزندان زیر 18 سال و همسر خود هم اقامت دائم اسپانیا را دریافت کند.

-         در صورت داشتن تمکن مالی فرد می تواند برای پدر و مادر خود و یا پدر و مادر همسرش نیز اقامت اسپانیا را با خرید ملک دریافت کند.

-         اقامت اولیه بلافاصله بعد از خرید ملک در اسپانیا به سرمایه گذار و خانواده اش برای دو سال اعطا می شود و بعد از دو سال هر بار برای همین میزان مدت این اقامت قابل تمدید است.

-         بعد از 5 سال سرمایه گذار در ملک در اسپانیا می تواند درخواست اقامت دائم برای اسپانیا بدهد.

-         بعد از 5 سال از اقامت دائم اسپانیا یعنی حدود 10 سال اقامت در صورتیکه فرد سو پیشینه نداشته باشد، مدت زمان حداقلی را در اسپانیا زندگی کرده باشد . زبان و فرهنگ اسپانیا را تا حدود قابل قبولی بداند می تواند شهروندی اسپانیا را نیز دریافت کند.

-         با اقامت در اسپانیا از طریق خرید ملک می توانید حساب بانکی بین المللی باز کنید.

-         اقامت در اسپانیا با خرید ملک از همان ابتدا به این مفهوم است که شما می توانید آزادانه و بدون محدودیت در کشورهای عضور شینگن رفت و آمد داشته باشد.

-          با اخذ اقامت دائم و شهروندی اسپانیا می توانید پاسپورت اسپانیا را دریافت کنید و به اغلب کشورهای دنیا بدون نیاز به ویزا سفر کنید.

و البته ده ها مزیت دیگر که تنها با خرید ملک در اسپانیا و اخذ اقامت دائم اسپانیا از طریق خرید ملک یا گلدن ویزا اسپانیا می توانید این شرایط را برای خود به ارمغان بیاورید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۵۷:۴۴ توسط:saheleaftab موضوع: نظرات (0)