saheleaftab saheleaftab .

saheleaftab

چطور اقامت اسپانیا را بگیرم؟

چطور اقامت اسپانیا را بگیرم؟

اسپانیا یکی از زیباترین کشورهای جهان با چشم اندازی آرمانی و فوق العاده برای سرمایه گذاری، تحصیل، کار و به صورت کلی اقامت در اروپا است. در سال های اخیر خیل زیادی از علاقمندان به مهاجرت به اروپا و اخذ اقامت اروپا به دنبال راه هایی هستند که بتوانند اقامت اسپانیا را دریافت کنند.

اقامت اسپانیا می تواند شروعی تازه برای یک زندگی فوق العاده باشد. آب و هوایی عالی، کشوری بی حاشیه، امن یا ضریب امنیت بالا و جرائم بسیار پایین و مهم تر بازار کار خوب، دانشگاه های بسیار معتبر و طراز اول در دنیا و با زیر ساخت ها و سود ددهی فوق العاده در بازار سرمایه گذاری است.

بنابراین اگر به دنبال اقامت در اسپانیا هستید باید شرایط خود را بررسی کنید و اگر هر یک از شرایط زیر را داشتید برای اقامت در اسپانیا می توانید اقدام کنید:

1-    اگر از پدر و مادر اسپانیایی به دنیا آمده باشید و یا خون اسپانیایی در رگ های شما از طرف اجدادتان باشد شانس دریافت اقامت اسپانیا را دارید. هر چه این ویژگی خونی نزدیکتر به شما باشد راحت تر می توانید مقیم اسپانیا شوید.

2-    اگر دانشجو هستید و یا به دنبال تحصیل در دانشگاهی معتبر در اروپا هستید تحصیل در اسپانیا را می توانید انتخاب کنید. دانشگاه های دولتی و خصوصی در اسپانیا پذیرای دانشجویان دارای شرایط مناسب می باشند. مهم تر اینکه بعد از 5 سال تحصیل در اسپانیا از طریق اقامت تحصیلی اسپانیا می توانید اقامت دائم اسپانیا را درخواست دهید

3-    افراد جویای کار در صورت داشتن تخصص و یا دانش بسیار زیاد در حوزه های علمی و تخصصی می توانند شانس خوبی برای یافتن کار در اسپانیا و اقامت کاری در اسپانیا باشند. لازمه اقامت کاری در اسپانیا این است که بتوانید یک کار در اسپانیا پیدا کنید و یا از یک کارفرما پیشنهاد کاری داشته باشید. از این طریق نیز می توانید بعد از 5 سال اقامت دائم اسپانیا را دریافت کنید.

4-    اقامت در اسپانیا با داشتن شرایط خود حمایتی. یکی از روش های جذاب اقامت در اسپانیا اقامت تمکن مالی اسپانیا است. در این روش فرد با اثبات اینکه می تواند هزینه های زندگی خود را در اسپانیا بدون اینکه نیاز باشد در اسپانیا کار کند می تواند اقامت تمکن مالی یا اقامت خود حمایتی اسپانیا را دریافت کند. از این روش افراد می توانند اقامت خانواده درجه یک خود را نیز دریافت کنند.

5-    اقامت از طریق سرمایه گذاری در اسپانیا برترین و بهترین راه اقامت در اسپانیا است. در این روش باید در اسپانیا سرمایه گذاری کنید. روش هایی مانند ورود سرمایه به اسپانیا، خرید سهام و یا مشارکت و خرید ملک در اسپانیا از روش های اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در اسپانیا است. لازم به ذکر است بهترین راه سرمایه گذاری در اسپانیا بریا اقامت دائم روش خرید ملک است. به صورت کلی روش سرمایه گذاری در اسپانیا تنها روشی است که شامل گلدن ویزا و یا اقامت طلایی اسپانیا می شود. در روش خرید ملک در اسپانیا به شرط خرید ملک با ارزش حداقل 500 هزار یورو سرمایه گذار می تواند در مدت بسیار کوتاه و با کمترین مشکل اقامت دائم اسپانیا را دریافت کند. در این روش نیاز به تامین برخی از خواسته ها مانند زبان، تمکن مالی و یا کار نکردن در اسپانیا نیست و حتی بدون نیاز به زندگی در اسپانیا می توان اقامت اسپانیا را اخذ کرد.

با روش های فوق و برخی از روش های معقول و غیر معقول دیگر می توان اقامت اسپانیا را به دست آورد. اگر به دنبال اقامت اسپانیا هستید بهترین راه را متناسب با شرایط خود انتخاب کنید. در این کار مشاوران ما به صورت رایگان شما را راهنمایی خواهند کرد.


برچسب: چطور اقامت اسپانیا را بگیرم؟،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۴۸:۱۵ توسط:saheleaftab موضوع: نظرات (0)