saheleaftab saheleaftab .

saheleaftab

اقامت پرتغال

اقامت پرتغال

کمتر کسی را می توان پیدا کرد که به فکر اقامت اروپا باشد و به یکی از زیباترین و پیشرفته ترین کشورهای اروپایی واقع در جنوب غربی این قاره کهن و سبز در شبه جزیره زیبای ایبری یعنی پرتغال فکر نکرده باشد.

اقامت در پرتغال مزایای فراوانی دارد. این کشور از سال ها قبل به منظور توسعه زیر ساخت ها و بهبود رشایط اقتصادی و رفاهی جامعه خود به فکر جذب سرمایه های خارجی با اعطا امتیازات فراوان، جذب نخبگان و افراد مستعد نموده است.  در این راستا طرح های زیادی مطرح شده و روش های زیادی در نظر گرفته شده است که یکی از آنها اعطا اقامت پرتغال به افراد علاقمند و دارای پتانسیل های لازم برای زندگی در پرتغال می باشد.

اقامت در پرتغال نیازمند چند شرط است. شما در این کشور یا باید مضغول به تحصیل شوید و اقامت تحصیلی پرتغال را دریافت کنید، یا باید برای کارفرمایی کار کنید و اقامت کاری دریافت کنید، یا باید با راه اندازی کسب و کاری در پرتغال، اقامت پرتغال را به دست بیاورید، یا باید سرمایه گذاری کنید و مشمول طرح اقامت طلایی پرتغال شوید و یا روش های احتمالی دیگر را بررسی کنید.

به صورت کلی بهترین راه های اقامت در پرتغال را می توان روش های اقامت کاری، تحصیلی، سرمایه گذاری یا خرید ملک و یا اقامت تمکن مالی دانست.

 در روش تحصیلی فرد برای یکی از دوره های تحصیلی خود در دانشگاه های مختلف این کشور پذیرش می گیرد و به تحصیل در پرتغال که از کشورهای صاحب نام از لحاظ درجه دانشگاهی است می شود و اقامت تحصیلی دریافت می کند.

در روش اقامت کاری در پرتغال بهترین راه این است که فرد درجه تخصصی یک حرفه و یا تخصص و دانش را داشته باشد تا به راحتی بتواند برای کارفرماهایی در پرتغال کار کند و یا دعوت به همکاری شود. البته ممکن است برای افراد معمولی تر نیز در ادارات کاریابی پرتغال فرصت شغلی دیده شود که شرایط خاص خودش را دارد.

در روش اقامت تمکن مالی پرتغال، اقامت پرتغال به افرادی اعطا می شود که بتوانند بدون اینکه نیاز باشد وارد بازار کار پرتغال شده و در این کشور کار کنند، با داشتن سرمایه و درآمد مناسب از طرق تعیین شده و کاملا قانونی، هزینه های زندگی خود و افراد وابسته به خود یعنی خانواده درجه یک خود را تامین کنند.

در روش سرمایه گذاری سرمایه گذار می تواند با خرید ملک به  ارزش حداقل 500 هزار یورو از طرح اقامت طلایی یا ویزا طلایی پرتغال بهره مند شود. به واسطه طرح اقامت طلایی پرتغال، سرمایه گذار با کمتری شرایط و در کمترین زمان اقامتی راحت در پرتغال را دریافات خواهد کرد. البته اگر سرمایه گذار ملکی به ارزش 350 هزار یورو نیز خریداری نماید می تواند اقامت طلایی پرتغال را بگیرد به شرط اینکه این مکل حداقل 30 سال عمر کرده باشد و به نوعی فرسوده تلقی شود. حتی راه های دیگری نیز برای سرمایه گذاری و دریافت اقامت طلایی پرتغال هست.

به صورت کلی پرتغال از برترین کشورهای در اعطا اقامت به علاقمندان به اقامت در پرتغال و یا اقامت در اروپا است. تنها لازم است بیته به شرایط خود بهترین راه را برای اقامت پرتغال انتخاب کنید.


برچسب: اقامت پرتغال،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۴۶:۰۲ توسط:saheleaftab موضوع: نظرات (0)