saheleaftab saheleaftab .

saheleaftab

5 سرویس ضروری برای شتابدهی به کسب کار

دسترسی سریع به فهرست مطالب
 

پنل پیامک

سامانه پیام کوته یا پنل اس ام اس یکی از ابزارهای مفید و راحت ترین، بهترین و با صرفه ترین راه برای مدیریت ارسال و دریافت انبوهی از پیامک ها در راستای اهداف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و عمومی برای شما می باشد.
کمترین تعرفه در ارسال پیامک را با مجموعه شیک رنک تجربه کنید
شیک رنک ارائه دهنده آنی پنل های کاربری و نمایندگی ارسال پیامک با کمترین نرخ ممکن در ارسال از خطوط رند کشوری با امکانات کامل و قابلیت های نامحدود و تحویل آنی پنل بلافاصله پس از پرداخت
 
دیگر امکانات پنل پیامکی:
اضافه کردن شماره
اضافه کردن دفترچه
ارسال منطقه ای کشوری
ارسال منطقه ای لیست سفید
ارسال مشاغل
ارسال مشاغل به تفکیک استان
ارسال از فایل متنی و اکسل
ارسال از بانک شماره
ارسال پیامک تکی
ارسال دکل BTS
ایرانسل منطقه ای
ارسال نظیر به نظیر
ارسال کلمات کلیدی
ارسال از روی نقشه
ارسال ایمیل
ارسال پیام صوتی
پاسخگوی خودکار
مسابقه
نظر سنجی
سیستم ایمیل
منشی عضویت
اخطاریه
تبریکات
اقساط
هدایا
نوبت دهی
صندوق انتقادات و پیشنهادات
کد خوان
ارسال پیامک انبوه
ارسال تدریجی
ارسال منطقه ای کشوری
ارسال بر اساس کد پستی
ارسال محله ای
ارسال بر اساس رده سنی و جنسیت
همراه اول با تقسیمات کشوری
ارسال پترن
لیست سیاه
امکان ارسال از موبایل
پشتیبانی
ارائه خدمات وبسرویس
دانلود رایگان از آزمایشگاه افزونه
راهنمای استفاده از تمام خدمات
خط اختصاصی
خط اختصاصی هدیه5000 
خط خدماتی عمومی
امکان خرید خط اختصاصی
برگشت وجه خودکار از پیامک های مسدود شده
تعرفه دریافت پیامک رایگان
سایر امکانات و قابلیت نامحدود
 

نمایندگی فروش پنل پیامک

در​ پنل نمایندگی پیام کوتاه علاوه بر ارسال و دریافت پیامک و قابلیت های نامحدود پنل کاربری امکان کسب درآمد از نمایندگی فروش پنل کاربری پیامک، شارژ پیامک و همچنین فروش خطوط پیامکی به کاربران زیرمجموعه خود را دارد.
شخص یا شرکتی که پنل نمایندگی پیامک تهیه می کند، می تواند پنل نمایندگی با دسترسی های مانند پنل خود تعریف کند و از فروش پنل نمایندگی و فعالیت زیرمجموعه ها کسب درآمد کند. در نمایندگی پنل پیامک ، نماینده قابلیت تعیین بسته (تعرفه، امکانات، نمایندگی یا کاربری و …) بصورت نامحدود با دسترسی و قیمت های متفاوت نیز دارد.
کسب درآمد از پنل های نمایندگی ارسال پیامک (IPpanel) مجموعه شیک رنک با کمترین تعرفه ارسال در بین تمامی پنل های نمایندگی پیامک در کشور با امکانات کامل با قابلیت های نامحدود و تحویل آنی پنل بلافاصله پس از پرداخت *** ( برای مشاهده قابلیت های سامانه پیام کوتاه با مراجعه به آدرس sms.chicrank.com و استفاده از نام کاربری و کلمه عبور demo نسخه آزمایشی پنل را مشاهده نمایید. )
 

بک لینک با کیفیت

اگر در مورد خرید بک لینک اطلاعی ندارید باید به شما بگوییم که یکی از روش های بهبود رتبه ی سئوی وب سایت است، در واقع لینک و انکر تکست سایت شما در وب سایت ها، وبلاگ ها و فرومهای دیگر ثبت می شود و عموما این کار باید در تعداد بالا انجام شود؛ در غیر این صورت بهبود وضعیت وب سایت شما در گوگل و رتبه بندی های دیگر مانند الکسا سخت تر خواهد شد.
 
برخی سیستم ها اقدام به فروش بک لینک می کنند اما قوانین سئو را رعایت نکرده و وب سایت آن ها پس از مدتی پنالتی و از نتایج گوگل حذف می شود؛ در این باره باید بگوییم که اگر این کار را به شرکتی مطمئن بسپارید بهتر است. زیرا آن ها وقت و هزینه ی شما را یک شبه به باد نمی دهند.
 
هر چه تعداد بک لینک از وب سایت های با رتبه ی الکسای خوب بهتر باشد قطعا سایت شما رشد بیشتری خواهد داشت و این رشد مانا تر خواهد بود.
 
 
قطعا هر چه تعداد بک لینک هایی که ثبت می شوند ماندگار تر باشند و پس از مدتی ناگهانی حذف نشوند می تواند تاثیرات بهتری روی وب سایت شما داشته باشد. پیشنهاد می شود ابتدا به خرید های محدود این کار را تست کنید.
 
بک لینک ها را با فاصله زمانی و جداگانه خریداری کنید. پیشنهادهایی مانند “تبلیغات در 10 سایت با پیج رنک 2 و 3” انتخاب مناسبی نیستند.
 
ضمن این که شما می توانید بک لینک ها را در صفحه های خاص و پربازدید یک وب سایت سفارش دهید تا تاثیرش بر ربات ها و موتور های ایندکس گوگل بهتر باشد.
 
در این میان بک لینک های رایگان هستند که در دایرکتوری ها ثبت می شوند، این بک لینک ها ارزش زیادی ندارند و بهتر است از آن ها استفاده نکنید.
 
 

رپورتاژ آگهی PBN

 
رپرتاژ آگهی یکی از روش های بهبود رتبه سئو در دنیای وب سایت ها است، دستور کار به این صورت است که وب سایت شما نیاز به لینک هایی از سایت های ارزشمند، معتبر و قدیمی خواهد داشت.
 
یعنی متن های قابل کلیکی که وقتی کاربر روی آن ها کلیک می کند وارد صفحه اصلی وب سایت شما و یا لینکی از آن خواهد شد، ضمن این که اگر فکر می کنید این روش به سئوی شما آسیب میزند و نوعی تقلب است باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید.
 
در این موارد وقتی نویسنده ی وب سایت متن و پستی را منتشر می کند به معرفی تمام خدمات وب سایت شما خواهد پرداخت و بر اساس این روش لینک هایی به وب سایت شما خواهد داد.
 
روشی که توضیح داده شد باعث می شود که بک لینک هایی غیرمستقیم و البته قدرتمند به وب سایت شما ایجاد شود و قطعا می تواند سئوی سایت شما را در مدت زمان نسبتا کوتاهی دگرگون کند.
 
نکاتی درباره خرید تبلیغات رپورتاژ
 
اولین موردی که در مورد خرید رپورتاژ اهمیت دارد، وب سایت مورد نظر می باشد. بهتر است اگر می خواهید برای اولین بار خرید رپورتاژ را تجربه کنید از سرویس های آنلاین که در قبال سئو به شما خدمات می دهند این کار را انجام دهید.
 
آن ها متنی را برای شما آماده کرده و سپس بر روی وب سایت های مختلف منتشر می کنند. گاه نیز بهتر است سایت های برتر و رتبه ی 3 رقمی الکسا و پایین تر را برای خرید بک لینک انتخاب کنید.
 
هر چه رتبه بندی و سن سایت بهتر و بالاتر باشد قطعا تاثیرات بیشتری مشاهده خواهید کرد.
 
تهیه متن مناسب رپورتاژ شما
 
هر چه از متن رپورتاژ اختصاصی و بهتری استفاده کنید هم مخاطبان بیشتری را جذب می کنید و هم وب سایت شما بهتر به دیگران معرفی می شود، می دانیم که گوگل نیز دشمن محتوای تکراری است و تا حدی که می توانید متن رپورتاژ خود را به صورت ناب انتخاب کنید و سعی کنید از ابتدا خودتان بنویسید و یا از شرکت های سئو بخواهید رپورتاژی مناسب و هماهنگ با سئو برای شما ایجاد کنند.
 
امروزه نیز بعد دیگری از رپرتاژ را در فضای اینترنت مشاهده می‌کنیم به گونه ای که یک مقاله در قالب یک پست عادی به یک سایت اضافه می‌شود که درحالت عادی یک مطلب معمولی یا خبری است.
 
چه تعداد رپورتاژ نیاز داریم؟
 
بهتر است تعداد رپورتاژ های وب سایت خود را به صورت مرحله ای افزایش دهید، از تعداد کم شروع کنید و بعد از مدتی آن را بیش از پیش کنید، ضمن این که وب سایت ها بهتر است ارتباط موضوعی مناسبی با سایت شما داشته باشند و یا در دسته بندی مربوط به وب سایت شما مطلب رپورتاژ را منتشر کنند.
 
رپرتاژ آگهی در اصل مقاله ای است که شما در رسانه‌های مختلف آن را منتشر می‌کنید. به‌طور حتم در یک مقاله فرصت و مجال بسیاری برای داستان گویی، معرفی برند، ایجاد نیاز در مخاطب و... دارید. بهتر است آن را به صورت حرفه ای بنویسید.
 

کوتاه کننده لینک

 
برای کوتاه کردن لینک های طولانی سایت خود می توانید از سرویس کوتاه کننده لینک مانند سایت "9an.ir" استفاده کرده و لینک کوتاه دائمی خود را ایجاد کنید .
لینک های کوتاه شده بلافاصله در گوگل ایندکس و نمایش داده می شود و به بیشتر بیشتر دیده شدن لینک و محصولات شما کمک می کند .
 
کوتاه کننده لینک نهان، مخفف (نه آن) یک هدایت کننده رایگان لینک به سایت مقصد است و کوتاه کننده لینک ها و آدرس های بزرگ و طولانی است.
 
مزایای استفاده از سرویس کوتاه کننده لینک نهان:
1- لینک های کوتاه شده بصورت دائمی قابل استفاده می باشند.
2- بدون نیاز به ثبت نام لینک های طولانی خود را کوتاه کنید.
3- در سایت ما هیچ پرداختی صورت نمی گیرد و همه خدمات کاملا رایگان است.
4- نگران فراموش کردن لینک های کوتاه شده تان نباشید با درخواست مجدد سیستم ما با استفاده از سابقه کوکی ها مجدد لینک های دائمی و قبلی شما را شناسایی می کند .
5-امکانات نامحدود و کاملا رایگان - لینک‌های دائمی - تولد رسمی کد RQ - نمایش آنلاین بازدید لینک - نمایش لینک های محبوب - بدون ‌نیاز به ثبت‌نام - عدم نمایش تبلیغات مزاحم - نمایش پیش نمایش لینک قبل از هدایت - ثانیه شمار هدایت به لینک مقصد - پشتیبانی 24 ساعته و..

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۱۵:۱۱ توسط:saheleaftab موضوع: نظرات (0)