saheleaftab saheleaftab .

saheleaftab

تمدید علامت تجاری

تمدید علامت تجاری

سند ثبت یک علامت تجاری برای ده سال معتبر است و شما میتوانید تا ده سال پس از ثبت برند خود از مزایای آن استفاده نمایید و پس از گذشت این دوره در صورت تمایل به برخورداری از مزیت های ثبت برند نسبت به تمدید آن اقدام نمایید. به یاد داشته باشید در صورتی که قبل از پایان اعتبار 10 ساله یک برند آن را تمدید نکنید نهایت تا 6 ماه پس از اتمام اعتبار ده ساله با پرداخت جریمه معادل نصف هزینه اصلی ثبت برند قادر به تمدید آن هستید و در غیر اینصورت ثبت علامت تجاری شما از درجه اعبار ساقط خواهد شد. یادآور می شود دوره های تمدید یک برند ده ساله است به عبارت دیگر تمدید هر دوره همانند ثبت اولیه با بازه های اعتبار ده ساله صورت میپذیرد.

برای اقدام به تمدید متقاضی می‌بایست درخواست خود را با موضوع "درخواست تمدید" در سامانه الکترونیکی ثبت نماید.

مدارک مورد نیاز جهت تمدید علامت تجاری

اشخاص حقیقی:

-         ارایه وکالت نامه با مهر و امضا برای افرادی که کارهای شرکت توسط وکیل صورت میگیرد.

-         کپی شناسنامه و کارت ملی مالک برند

-         تکمیل فرم اطلاعات و ارایه نمونه ی علات تجاری

 

اشخاص حقوقی:

-         تکمیل فرم اطلاعات برند مشابه فرم ثبت برند.

-         تهیه کپی از روزنامه رسمی که آگهی در آن درج شده است

-         ارایه آگهی آخرین تغییرات شرک

-         کارت ملی و شناسنامه همه افراد دارنده حق امضا در شرکت

-         ارائه وکالت‌نامه‌ی دارای مهر و امضا.

نکات تمدید علامت تجاری

-         هنگام درخواست تمدید علامت تجاری، مالک برند میتواند درخواست تغییر طبقات محصول خود را داشته باشد. این طبقات هنگام ثبت علامت تجاری انتخاب شده اند.

-         در صورت تغییر طبقات برند هنگام تمدید، باید مجدد در روزنامه رسمی آگهی شود که همه هزینه های این آگهی با مالک برند میباشد. توجه کنید اگر در زمان تمدید برند تغییری در آن ایجاد نشده باشد نیاز به ثبت آگهی نمی‌باشد.

-         به یاد داشته باشید اگر در برند شما از یک رنگ خاص استفاده شده است و آن مشخصه علامت تجاری شماست حتما فرم اطلاعات قید بفرمایید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۵۶:۳۶ توسط:saheleaftab موضوع: نظرات (0)