saheleaftab saheleaftab .

saheleaftab

مراحل ثبت شرکت

مراحل ثبت شرکت

امروزه به علت پیشرفت تکنولوژی و گسترش زیرساخت های ارتباطی و همچنین افتتاح شرکت هایی که به صورت تخصصی و اختصاصی در زمینه ثبت شرکت و ثبت برند فعالیت میکنند کار متقاضیان برای ثبت شرکت و تاسیس موسسه بسیار ساده تر کرده است. در همین راستا موسسه حقوقی ویونا با سالها سابقه درخشان در تمامی مراحل ثبتی کنار شما خواهد بود.

برای اینکه فعالیت یک واحد خدماتی تجاری قانونی شود، در هر زمینه ای که فعالیت میکند شامل خدماتی، تولیدی، توزیعی، حقوقی، آموزشی و غیره می بایست نسبت به ثبت شدن آن فعالیت در اداره ثبت اسناد و املاک کشور اقدام شود تا از سوء استفاده های احتمالی در آینده توسط افراد سودجو جلوگیری شود.

برای ثبت شرکت لازم است اطلاعاتی در این خصوص داشته و سپس با طی مراحل قانونی مطابق با قوانین مدون در قانون تجارت اقدام نمود. در سالهای نه چندان دور و قبل از پیشرفت اینگونه تکنولوژی سایبری، زمانی که اینترنت تا این حد در دسترس نبود و همچنین عدم وجود شرکت های حقوقی معتبر، مراحل ثبت شرکت به صورت انفرادی و توسط متقاضی انجام می شد و فرد باید به تنهایی پیچیدگی های اداری در روند درخواست را طی میکرد و از این رو دچار اشتباهات متداول در این مسیر می شد چرا که تجربه و دانش کافی در این زمینه نداشتند و مجبور به پرداخت چندباره هزینه های ثبت شرکت می شدند.

مراحل ثبت شرکت به صورت کلی به شرح ذیل است :

-         در همان ابتدا میبایست شرکا و سهامداران شرکت را تعیین کرده باشید ( برای ثبت شرکت بامسئولیت محدود حداقل دو نفر و برای ثبت شرکت سهامی خاص حداقل سه سهامدار و 2 بازرس مورد نیاز است.)

-         ثبت نام در سامانه سازمان ثبت شرکت ها

-         تعیین موضوع فعالیت شرکت و همچنین تعیین مدت زمان فعالیت شرکت برای ثبت شرکت سهامی خاص

-         تعیین سرمایه اولیه

-         وارد کردن نام شرکا، سمت هر یک از آنها، تکمیل کردن متن صورتجلسه پیش فرض

-         تکمیل اساسنامه، شرکتنامه، اظهارنامه و تقاضانامه

-         تکمیل و ارائه مدارک درخواستی

-         صدور آگهی

طبق تجربه تعداد زیادی از افرادی که شخصا اقدام به طی مراحل ثبت شرکت نموده اند پیشنهاد میشود حتما این کار به یک شرکت معتبر سپرده شود تا با استفاده از وکلای مجرب نسبت به انجام کارهای قانونی برای ثبت شرکت اقدام نمایند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۴۴:۲۹ توسط:saheleaftab موضوع: نظرات (0)