saheleaftab saheleaftab .

saheleaftab

چطور اقامت اسپانيا را بگيرم؟

چطور اقامت اسپانيا را بگيرم؟

اسپانيا يكي از زيباترين كشورهاي جهان با چشم اندازي آرماني و فوق العاده براي سرمايه گذاري، تحصيل، كار و به صورت كلي اقامت در اروپا است. در سال هاي اخير خيل زيادي از علاقمندان به مهاجرت به اروپا و اخذ اقامت اروپا به دنبال راه هايي هستند كه بتوانند اقامت اسپانيا را دريافت كنند.

اقامت اسپانيا مي تواند شروعي تازه براي يك زندگي فوق العاده باشد. آب و هوايي عالي، كشوري بي حاشيه، امن يا ضريب امنيت بالا و جرائم بسيار پايين و مهم تر بازار كار خوب، دانشگاه هاي بسيار معتبر و طراز اول در دنيا و با زير ساخت ها و سود ددهي فوق العاده در بازار سرمايه گذاري است.

بنابراين اگر به دنبال اقامت در اسپانيا هستيد بايد شرايط خود را بررسي كنيد و اگر هر يك از شرايط زير را داشتيد براي اقامت در اسپانيا مي توانيد اقدام كنيد:

1-    اگر از پدر و مادر اسپانيايي به دنيا آمده باشيد و يا خون اسپانيايي در رگ هاي شما از طرف اجدادتان باشد شانس دريافت اقامت اسپانيا را داريد. هر چه اين ويژگي خوني نزديكتر به شما باشد راحت تر مي توانيد مقيم اسپانيا شويد.

2-    اگر دانشجو هستيد و يا به دنبال تحصيل در دانشگاهي معتبر در اروپا هستيد تحصيل در اسپانيا را مي توانيد انتخاب كنيد. دانشگاه هاي دولتي و خصوصي در اسپانيا پذيراي دانشجويان داراي شرايط مناسب مي باشند. مهم تر اينكه بعد از 5 سال تحصيل در اسپانيا از طريق اقامت تحصيلي اسپانيا مي توانيد اقامت دائم اسپانيا را درخواست دهيد

3-    افراد جوياي كار در صورت داشتن تخصص و يا دانش بسيار زياد در حوزه هاي علمي و تخصصي مي توانند شانس خوبي براي يافتن كار در اسپانيا و اقامت كاري در اسپانيا باشند. لازمه اقامت كاري در اسپانيا اين است كه بتوانيد يك كار در اسپانيا پيدا كنيد و يا از يك كارفرما پيشنهاد كاري داشته باشيد. از اين طريق نيز مي توانيد بعد از 5 سال اقامت دائم اسپانيا را دريافت كنيد.

4-    اقامت در اسپانيا با داشتن شرايط خود حمايتي. يكي از روش هاي جذاب اقامت در اسپانيا اقامت تمكن مالي اسپانيا است. در اين روش فرد با اثبات اينكه مي تواند هزينه هاي زندگي خود را در اسپانيا بدون اينكه نياز باشد در اسپانيا كار كند مي تواند اقامت تمكن مالي يا اقامت خود حمايتي اسپانيا را دريافت كند. از اين روش افراد مي توانند اقامت خانواده درجه يك خود را نيز دريافت كنند.

5-    اقامت از طريق سرمايه گذاري در اسپانيا برترين و بهترين راه اقامت در اسپانيا است. در اين روش بايد در اسپانيا سرمايه گذاري كنيد. روش هايي مانند ورود سرمايه به اسپانيا، خريد سهام و يا مشاركت و خريد ملك در اسپانيا از روش هاي اخذ اقامت از طريق سرمايه گذاري در اسپانيا است. لازم به ذكر است بهترين راه سرمايه گذاري در اسپانيا بريا اقامت دائم روش خريد ملك است. به صورت كلي روش سرمايه گذاري در اسپانيا تنها روشي است كه شامل گلدن ويزا و يا اقامت طلايي اسپانيا مي شود. در روش خريد ملك در اسپانيا به شرط خريد ملك با ارزش حداقل 500 هزار يورو سرمايه گذار مي تواند در مدت بسيار كوتاه و با كمترين مشكل اقامت دائم اسپانيا را دريافت كند. در اين روش نياز به تامين برخي از خواسته ها مانند زبان، تمكن مالي و يا كار نكردن در اسپانيا نيست و حتي بدون نياز به زندگي در اسپانيا مي توان اقامت اسپانيا را اخذ كرد.

با روش هاي فوق و برخي از روش هاي معقول و غير معقول ديگر مي توان اقامت اسپانيا را به دست آورد. اگر به دنبال اقامت اسپانيا هستيد بهترين راه را متناسب با شرايط خود انتخاب كنيد. در اين كار مشاوران ما به صورت رايگان شما را راهنمايي خواهند كرد.


برچسب: چطور اقامت اسپانيا را بگيرم؟،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۴۸:۱۵ توسط:saheleaftab موضوع: نظرات (0)

نحوه خريد ملك در پرتغال

نحوه خريد ملك در پرتغال

از سال 2013 به اين طرف دولت پرتغال به افرادي كه در اين كشور ملك خريداري كنند اقامت طلايي پرتغال را تخصيص مي دهد. مطابق با اين قانون بسياري از شرايط دشوار ديگر براي اخذ اقامت پرتغال برداشته يم شود و تنها شرط لازم براي دريافت اقامت فوري پرتغال خريد ملك در اين كشور است.

منظور از شرايط دشوار اين است كه شما به زبان پرتغالي يا انگليسي مسلط باشيد، اجازه كار در پتغال نداشته باشيد، نياز به انتظار براي دريافت ويزا پرتغال داشته باشيد، نتوانيد براي همراهان و يا خانواده اقامت پرتغال را دريافت كنيد و ده ها پيش شرط ديگر كه البته در روش خريد ملك در پرتغال بدون نياز به اين موارد مي توانيد اقامت پرتغال را دريافت كنيد.

قانون خريد ملك در پرتغال به اين صورت است كه فرد بايد حداقل به اندازه 500000 يورو در كشور پرتغال ملك خريداري كند. ممكن است اين ميزان سرمايه براي خريد يك ملك و يا چند ملك پرداخت شود و مجموع سرمايه گذاري در نظر گرفته مي شود. البته با هزينه كمتر نيز مي تواند اقامت پرتغال با خريد ملك را به دست آورد. مثلا با خريد ملك در پرتغال به ارزش حداقل 350.000 يورو نيز اگر ملك بيش از 30 سال عمر كرده باشد نيز اقامت طلايي يا ويزا طلايي پرتغال را مي توان دريافت كرد. با مبلغ كمتر اگر قصد داشته باشيد كه اقامت پرتغال را دريافت كنيد بايد شرايط تمكن مالي را نيز داشته باشيد، به اين مفهوم كه بايد بتوانيد هزينه هاي زندگي خود و خانواده تان را نيز اثبات كنيد كه مي توانيد تامين كنيد.

بزرگترين محاسن اقامت پرتغال با خريد ملك و يا روش اقامت طلايي پرتغال اين است كه فرد مي تواند در كمتر از دو تا سه ماه اقامت پرتغال را هم براي خودش و هم براي خانواده اش دريافت كند. مي تواند در پرتغال مشغول به كار شود و يا تحصيل خود و خانواده اش در اين كشور رايگان باشد. همچنين خدمات رفاهي و درماني رايگان و سفر بدون محدوديت در محدوده شينگن را تجربه كند. اقامت اوليه در اين روش دو ساله است و هر بار نيز براي دو سال ديگر قابل تمديد است. بعد از 5 سال هم فرد مي تواند اقامت دائم پرتغال را دريافت كند.

شرايط خريد ملك در پرتغال به اين صورت است كه سرمايه گذار مي تواند خود و يا با همراهي يك وكيل خبره به كشور پرتغال سفر كند و يا با تعيين مشخصه هاي ملك خود اين كار را به افرادي كه به آنها اعتماد دارد واگذار كند. در تمامي مناطق پرتغال مي تواند براي خريد ملك اقدام كرد. هر چند خريد ملك در ليسبون و يا خريد ملك در پورتو شهرت بيشتري دارد اما خريد ملك در مناطق ساحلي و يا دهكده هاي ماهيگيري و توريستي پرتغال هم با قيمت مناسب تر و هم شرايط بهتر نيز امكان پذير است.

در هر صورت فرد بايد ملك خود را به صورت حضوري و يا غير حضوري انتخاب و قرارداد خزيد ملك را امضا كند و در دفاتر اسناد رسمي اين شركت با واريز مبلغ توافق شده، قرارداد ملك در پرتغال را قطعي كند.

البته اين كار قطعا نياز به تخصص دارد كه با حضور كارشناسان خبره و بين المللي ساحل آفتاب جايي براي نگراني نيست و به صورت تضميني مي توانيد در پرتغال ملك خريداري كنيد. پس از آن با قطعي شدن سرمايه گذاري مي توانيد با ارائه اسناد خريد ملك در كمتر از دو تا سه ماه به راحتي اقامت فوري پرتغال را دريافت كنيد و از يك زندگي رويايي در كشوري توسعه يافته لذت ببريد. هر چند ذكر اين نكته نيز اهميت دارد كه براي دريافت اقامت پرتغال با خريد ملك در پرتغال نيازي نيست حتما در پرتغال حضور داشته باشيد و زندگي كنيد بلكه اين اقامت بصورت غير حضوري نيز براي شما تضمين شده است.

 

 

 

 


برچسب: نحوه خريد ملك در پرتغال،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۴۷:۳۵ توسط:saheleaftab موضوع: نظرات (0)

اقامت پرتغال

اقامت پرتغال

كمتر كسي را مي توان پيدا كرد كه به فكر اقامت اروپا باشد و به يكي از زيباترين و پيشرفته ترين كشورهاي اروپايي واقع در جنوب غربي اين قاره كهن و سبز در شبه جزيره زيباي ايبري يعني پرتغال فكر نكرده باشد.

اقامت در پرتغال مزاياي فراواني دارد. اين كشور از سال ها قبل به منظور توسعه زير ساخت ها و بهبود رشايط اقتصادي و رفاهي جامعه خود به فكر جذب سرمايه هاي خارجي با اعطا امتيازات فراوان، جذب نخبگان و افراد مستعد نموده است.  در اين راستا طرح هاي زيادي مطرح شده و روش هاي زيادي در نظر گرفته شده است كه يكي از آنها اعطا اقامت پرتغال به افراد علاقمند و داراي پتانسيل هاي لازم براي زندگي در پرتغال مي باشد.

اقامت در پرتغال نيازمند چند شرط است. شما در اين كشور يا بايد مضغول به تحصيل شويد و اقامت تحصيلي پرتغال را دريافت كنيد، يا بايد براي كارفرمايي كار كنيد و اقامت كاري دريافت كنيد، يا بايد با راه اندازي كسب و كاري در پرتغال، اقامت پرتغال را به دست بياوريد، يا بايد سرمايه گذاري كنيد و مشمول طرح اقامت طلايي پرتغال شويد و يا روش هاي احتمالي ديگر را بررسي كنيد.

به صورت كلي بهترين راه هاي اقامت در پرتغال را مي توان روش هاي اقامت كاري، تحصيلي، سرمايه گذاري يا خريد ملك و يا اقامت تمكن مالي دانست.

 در روش تحصيلي فرد براي يكي از دوره هاي تحصيلي خود در دانشگاه هاي مختلف اين كشور پذيرش مي گيرد و به تحصيل در پرتغال كه از كشورهاي صاحب نام از لحاظ درجه دانشگاهي است مي شود و اقامت تحصيلي دريافت مي كند.

در روش اقامت كاري در پرتغال بهترين راه اين است كه فرد درجه تخصصي يك حرفه و يا تخصص و دانش را داشته باشد تا به راحتي بتواند براي كارفرماهايي در پرتغال كار كند و يا دعوت به همكاري شود. البته ممكن است براي افراد معمولي تر نيز در ادارات كاريابي پرتغال فرصت شغلي ديده شود كه شرايط خاص خودش را دارد.

در روش اقامت تمكن مالي پرتغال، اقامت پرتغال به افرادي اعطا مي شود كه بتوانند بدون اينكه نياز باشد وارد بازار كار پرتغال شده و در اين كشور كار كنند، با داشتن سرمايه و درآمد مناسب از طرق تعيين شده و كاملا قانوني، هزينه هاي زندگي خود و افراد وابسته به خود يعني خانواده درجه يك خود را تامين كنند.

در روش سرمايه گذاري سرمايه گذار مي تواند با خريد ملك به  ارزش حداقل 500 هزار يورو از طرح اقامت طلايي يا ويزا طلايي پرتغال بهره مند شود. به واسطه طرح اقامت طلايي پرتغال، سرمايه گذار با كمتري شرايط و در كمترين زمان اقامتي راحت در پرتغال را دريافات خواهد كرد. البته اگر سرمايه گذار ملكي به ارزش 350 هزار يورو نيز خريداري نمايد مي تواند اقامت طلايي پرتغال را بگيرد به شرط اينكه اين مكل حداقل 30 سال عمر كرده باشد و به نوعي فرسوده تلقي شود. حتي راه هاي ديگري نيز براي سرمايه گذاري و دريافت اقامت طلايي پرتغال هست.

به صورت كلي پرتغال از برترين كشورهاي در اعطا اقامت به علاقمندان به اقامت در پرتغال و يا اقامت در اروپا است. تنها لازم است بيته به شرايط خود بهترين راه را براي اقامت پرتغال انتخاب كنيد.


برچسب: اقامت پرتغال،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۴۶:۰۲ توسط:saheleaftab موضوع: نظرات (0)

طرح اقامت دائم و شهروندي پرتغال

طرح اقامت دائم و شهروندي پرتغال

مطابق با قوانيني كه از سال 2013 در پرتغال تصويب شده و هر ساله تا به امروز تمديد و بهبود يافته و براي سال 2021 نيز در نظر گرفته شده است تمامي افراد علاقمند به اقامت در پرتغال خواه ساكن اتحاديه اروپا باشند و خواه ساكن ديگر كشورها مي توانند براي اقامت در پرتغال با استفاده از روش هاي در نظر گرفته شده در قوانين اين كشور اقدام كنند. اين شامل اقامت موقت، اقامت دائم و حتي تبديل اين اقامت ها به شهروندي پرتغال مي شود.

پرتغال كشوري دوست داشتني در جنوب غربي اروپا است كه به دليل داشتن شرايط اقتصادي و ويژه و رفاه اجتماعي بالا شناخته شده است. طرح هاي در دست اقدام به كشور نشان مي دهد كه هدف گذاري هاي كشور پرتغال توسعه اي را مطالبه مي كند كه اين كشور را تبديل به يكي از برترين كشورهاي جهان از نظر اقتصاديف گردشگري، اجتماعي و غيره خواهد كرد.

علاقمندان به اقامت در پرتغال مي توانند با استفاده از روش هايي ماند اقامت تحصيلي در پرتغال، كار يا راه اندازي كسب و كار فردي، ثبت شركت در پرتغال، خريد ملك و غيره مشمول اقامت در پرتغال شوند. هر چند اقامت دائم پرتغال براي افراد ساكن اتحاديه اروپا بسيار ساده تر است اما افراد غير اتحاديه اروپايي نيز مي توانند با اقامت در پرتغال و تمديد اين اقامت تا 5 سال به هر روش مشمول دريافت اقامت دائم پرتغال شوند.

براي دريافت اقامت دائم پرتغال الزاما بايد فرد در پرتغال ساكن شده باشد و بيش از نيمي از سال را در اين كشور مانده باشد. لازمه دريافت اقامت دائم در پرتغال اثبات اين موضوع است كه فرد اقامت خود را به صورت كاملا قانوني و از روش هاي درست به دست آورده است. همچنين لازم است راهي براي كسب درآمد در پرتتغال داشته باشد تا هزينه هاي خود و خانواده اش را به راحتي تامين كند.

از ديگر شرط هاي اقامت دائم در پرتغال به غير از داشتن تمكن مالي، داشتن محلي براي زندگي، دريافت بيمه سلامت، ثبت نام در بيمه تامين اجتماعي، نداشتن سو پيشينه كيفري، داشتن كد مالياتي و ارائه اظهارنامه مالياتي سال قبل و نهايتا زندگي و كار در پرتغال در سال هاي قبل مي باشد. افرادي كه به هر دليل بيش از 3 ماه از پرتغال خارج شده باشند بايد دليل قانع كننده اي داشته باشند تا مشكلي براي اقامت دائم پرتغال آنها پيش نيايد. لازم به ذكر است در حدود 100 تا 200 يورو هزينه دريافت اقامت دائم پرتغال تخمين زده مي شود.

نكته جالب براي اقامت در پرتغال اين است كه همه افرادي كه از روش هاي قانوني اقامت پرتغال را به دست آورده باشند مي توانند بعد از 5 سال اقامت دائم پرداخت را درخواست كنند. اين روش ها معمولا از راه اقامت تحصيلي در پرتغال، اقامت كاري در پرتغال، اقامت از طريق سرمايه گذاري در پرتغال، اقامت از طريق ثبت شركت در پرتغال و غيره به راحتي به دست مي آيند.

همچنين پس از شش سال اقامت در پرتغال افراد مي توانند براي دريافت شهروندي پرتغال نيز درخواست بدهند كه اين يعني امكان دريافت پاسپورت معتبر پرتغال و سفر بدون محدوديت به بسياري از كشورهاي جهان.

اقامت طلايي پرتغال از ساده ترين روش ها براي دريافت اقامت دائم در پرتغال است و شرايط ساده تري دارد. اقامت طلايي نوعي اقامت پرتغال است كه مشمول افرادي مي شود كه اقدام به سرمايه گذاري در پرتغال مانند خريد ملك در پرتغال به ميزان حداقل 350 هزار يورو بكنند. در اين روش فرد به راحتي براي خود و خانواده اش مي تواند اقامت دائم و سپس شهروندي پرتغال را دريافت كند.

 

 


برچسب: طرح اقامت دائم و شهروندي پرتغال،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۴۴:۲۱ توسط:saheleaftab موضوع: نظرات (0)